Email:

Καλώς Ήλθατε Επισκέπτη

Είσοδος | Εγγραφή νέου μέλους

Κατηγορίες Προϊόντων
Υπολογιστές & TabletsΤηλεφωνίαΑξεσουάρGadgets & GPSΕικόνα & ΉχοςΑνταλλακτικά & Εξοπλισμός

Play247.gr Shops
ΑνταλλακτικάΑξεσουάρ Tablet & H/YΑξεσουάρ ΚινητήςΓνήσια ΑξεσουάρΕξοπλισμός ServiceΛοιπά ΠροιόνταΣταθερή Τηλεφωνία

Play247.gr Shops
Προϊόντα ΓυάλαςRazer for gamers. by gamers.Second HandMio GPS StoreBluelounge StoreDot Media StoreDDC Store

  After Sales Support

Είναι δικαίωμα σας...

Καλώς ήρθατε στην OnLine σελίδα της υποστήριξης, μιας από τις υπηρεσίες που ανήκουν στο After Sales Support που παρέχει το Play247.gr στους πελάτες του.

Αγοράσατε κάτι από εμάς και νομίζετε ότι η επαφή μαζί σας τελείωσε μετά την πώληση; Αν ναι (επειδή μάλλον έτσι έχετε συνηθίσει) τότε σίγουρα γελαστήκατε. Η φιλοσοφία των ανθρώπων του Play247.gr υποδεικνύει ότι η ουσιαστική δουλειά τώρα μόλις ξεκίνησε. Θέλουμε πάντα να έχουμε τους πελάτες μας ικανοποιημένους και με χαμόγελο να μιλάνε με τα καλύτερα λόγια για εμάς. Γι’αυτό είμαστε ταγμένοι υπέρ της εξυπηρετήσεως τους, όχι μόνο πριν αλλά και ιδιαίτερα μετά την πώληση. Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να λύσουμε κάθε πρόβλημα ή απορία που μπορεί να προκύψει. Ρωτήστε μας για τον τρόπο λειτουργίας και δυνατότητες της συσκευής σας, τις απαραίτητες ρυθμίσεις, τα συνοδευτικά προγράμματα και αξεσουάρ...Θέλουμε και θα προσπαθήσουμε να δώσουμε απάντηση σε κάθε πως (How to…?) και γιατί, που μπορεί να σας δημιουργηθεί. Αφήστε μας να σας βοηθήσουμε να εκμεταλλευτείτε τις δυνατότητες της συσκευής σας στο έπακρο. Είναι δικαίωμα σας...

Η After Sales τεχνική υποστήριξη που σας παρέχουμε, υποστηρίζεται με 3 τρόπους:

1. Τηλεφωνική υποστήριξη

Για τις πιο μικρές και σύντομες απαντήσεις στις ώρες λειτουργίας μας, μπορείτε να μας καλέσετε στο (+30) 210 61.42.247.

2. Υποστήριξη μέσω e-mail

Περιγράψτε όσο πιο αναλυτικά το πρόβλημα που σας ταλαιπωρεί ή το πώς θέλετε να αξιοποιήσετε το προϊόν που αγοράσατε αλλά δεν είστε σε θέση να γνωρίζετε και στείλτε μας e-mail στο support@play247.gr. Θα σας απαντήσουμε άμεσα και όσο μπορούμε πιο αποτελεσματικά.

3. Φόρμα RMA (Return Material Authorization)

Αν το πρόβλημα της συσκευής σας παραμένει και η βοήθεια μας μέσω τηλεφώνου ή e-mail δεν ήταν αποτελεσματική, τότε με χρήση της φόρμας RMA μπορείτε εύκολα να δρομολογήσετε την επιστροφή του προϊόντος για την παροχή υπηρεσιών εντός της περιόδου εγγύησης, ακολουθώντας την παρακάτω διαδικασία.

Προσοχή: Το Play247.gr δε θα αποδεχθεί επιστροφές χωρίς αριθμό RMA
Η εν λόγω υπηρεσία παρέχεται αποκλειστικά για προϊόντα που αγοράστηκαν από τo Play247.gr

Συμπλήρωση Φόρμας RMA

  • Για να πάρετε έναν έγκυρο αριθμό RMA συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα πεδία (προσωπικά στοιχεία και αγοράς) και πατήστε το κουμπί «Αποστολή»
  • Περιγράψτε λεπτομερώς το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε, κατά προτίμηση στα ελληνικά ή αγγλικά
  • Με τη χρήση της αίτησης RMA, ο χρήστης επιβεβαιώνει ότι αντιλαμβάνεται και αποδέχεται τους όρους και τις προϋποθέσεις που περιγράφονται στην πολιτική παροχής υπηρεσιών

Πατήστε εδώ για την φόρμα RMA

Αποδοχή Αιτήσεως RMA

  • Εντός 1-2 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή της αίτησης RMA, θα σας διαβιβασθεί e-mail επιβεβαίωσης και έγκρισης
  • Στο e-mail αυτό θα περιλαμβάνονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες για την επιστροφή του προϊόντος, όπως και ο αριθμός RMA (ο οποίος θα είναι ο αριθμός αναφοράς σας)
  • Θα περιλαμβάνεται επίσης και το ειδικό Service Status Link, στο όποιο θα μπορείτε να έχετε ενημέρωση OnLine για την πορεία της επισκευής/αντικατάστασης του ελαττωματικού σας προϊόντος, όπως και οποιαδήποτε πληροφορία που θα χαρακτηρίζει κάθε επιμέρους στάδιο του Service (Live Service Tracking)

Αποστολή προϊόντος RMA

  • Μετά την αποδοχή της αιτήσεως RMA, επικοινωνήστε με την τοπική ταχυδρομική υπηρεσία ή οποιαδήποτε μεταφορική/courier και διευθετήστε την αποστολή του επιστρεφόμενου προϊόντος με δική σας χρέωση. Για την αποστολή (επιστροφή προς το Play247.gr), προτιμήστε συστημένη επιστολή των ΕΛ.ΤΑ., η οποία είναι γρήγορη και οικονομική. Κάθε άλλος τρόπος αποστολής από πλευράς του πελάτη (δική σας χρέωση), είναι βέβαια αποδεκτός
  • Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας του service, τα εντός εγγύησης προϊόντα επιστρέφονται (αποστολή προς τον πελάτη) με courier ή ταχυδρομείο και έξοδα του Play247.gr, ενώ αν η συσκευή σας δεν βρεθεί ελαττωματική, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη
  • Επιπλέον σας ενημερώνουμε ότι για τα προϊόντα που ελέγχονται από το Service (ανεξαρτήτου εγγύησης) και δεν παρουσιάζουν τo αναφερόμενο πρόβλημα, υπάρχει χρέωση «Μη διαπίστωση προβλήματος» 16,26 ευρώ + Φ.Π.Α., για την κάλυψη του διαχειριστικού κόστους.
  • Το επιστρεφόμενο υλικό θα πρέπει να έχει συσκευασθεί ασφαλώς (προτιμάται η αρχική συσκευασία). Στην αποστολή θα πρέπει να περιληφθούν και τα συνοδευτικά του προϊόντος (καλώδια, CD, δισκέτες, οδηγοί κ.λπ.)
  • Ο αριθμός RMA θα πρέπει να αναγράφεται στην εξωτερική όψη του πακέτου

Ευχαριστούμε,

Play247.gr

24 Ώρες την Ημέρα | 7 Ημέρες την Εβδομάδα προσπαθούμε να είμαστε κοντά σας!

Επιστροφή

Προϊόντα... Γυάλας
Μεταχειρισμένα
Kingston Memory Configurator
Tatchies Gloves

Ενημερωθείτε από τα Newsletter του Play247.gr
Εγγραφείτε στη λίστα των newsletters για να λαμβάνετε ενημερωτικά e-mail για προϊόντα νέας τεχνολογίας, για τις προσφορές, τους διαγωνισμούς και τα νέα του Play247.gr.

Ανακαλύψτε ένα μοναδικό κόσμο
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΩΝ προσφορών!
ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ στo NewsLetter του Play247.gr, ώστε να λαμβάνετε ΠΡΩΤΟΙ
τις αποκλειστικές προσφορές με προϊόντα νέας τεχνολογίας, cool gadgets
και τα πιο πρωτότυπα accessories της αγοράς!
Email:
 
Design & Development viewpoint